H&M make-up: mijn ervaring


Naast een breed assortiment kleding en accessoires verkoopt H&M ook veel make-up. De producten beginnen al bij een prijs van maar ongeveer één euro en lopen op tot ongeveer vijf euro. Voor die kleine prijzen kon ik het meerdere malen niet weerstaan om wat te kopen. Maar ben ik ook zo tevreden over deze producten, ookal kosten ze zo weinig?


Ik heb een mini nagellakje die ik heb gekocht voor 95 cent. And I like it! De foto van hierboven komt uit een eerder Nails Of The Day artikel voor dat artikel klik hier . Ik heb wel eens gehoord dat de nagellak van de H&M soms stroperig is maar deze is juist erg dun maar toch dekkend!

Het oogschaduw palette van Hello Kitty dacht ik al eens gereviewd te hebben maar blijkbaar niet. Wel heb ik er eens een Eyes Of The Day mee gemaakt en die vind je hier. Ook over dit product ben ik super tevreden.
Precies hetzelfde geld voor de discobal lipbalsem, die ruikt ook nog eens superheerlijk!


Één van mijn nieuwste aankopen van de H&M is deze kwast voor maar €1,95. Deze kwast is heel handig voor oogschaduw een beetje fluffy aan te brengen of goed te blenden. Hij is lekker zacht en design van de kwast is ook mooi, dit is de grootste aanrader!


Nog twee toppers zijn deze glitter eyeliners in de kleuren Purple Glitter en Turquoise Glitter. Beide gescoord voor één euro! De kwastjes werken erg fijn en je kunt er heel precies mee werken.


Swatches! Ze zijn niet heel gepigmenteerd maar echt super mooi over wat zwarte eyeliner. Af en toe draag ik deze zelfs naar school, het geeft net wat extra's!

Nou ben ik ook wel heel benieuwd wat jouw ervaring is met H&M make-up, en welke producten zou jij aanraden?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.