Gewonnen + styling tips?


Een tijdje terug won ik op Adorablegirl, de blog van Lisanne, een leuk paars shirt. Nu denken jullie vast, huh maar je hebt toch een blauw tuniekje aan? Jep, dat klopt. Door een fout was het paarse shirt niet meer beschikbaar en kreeg ik dit blauwe tuniekje opgestuurd. And I love it! Het is niet iets wat ik normaal zelf uit de rekken zou pakken maar het is goed om eens wat anders te proberen. Dit tuniekje komt van de webshop DressesOnly, een webshop waar ze zowat alleen jurkjes verkopen (maar dat kon je al raden aan de titel denk ik ;)

De foto's geven een iets duidelijker beeld van hoe het tuniekje eruit ziet. Net onder de borstkas, zowel voor als achter, zit een elastiek die zorgt voor wat meer taille. De borduulsels maken het tuniekje echt af vind ik. Zonder dat was het een beetje saai en té simpel. Op de rechterfoto is goed te zien dat niet alleen de mouwen erg wijd zijn maar het hele jurkje! De wijde mouwen vind ik erg leuk maar niet het hele jurkje hoefde van mij zo wijd.


Daarom probeerde ik het tuniekje met een riem op de plaats van het elastiek. In plaats van dat het hele tuniekje nu wijd is zijn alleen de mouwen dat nu. I like this better! Maar verder dan dit kwam ik niet qua styling. Mijn vraag aan jullie is daarom:

Hebben jullie nog leuke ideeën hoe ik dit tuniekje kan combineren? Of welke accessoires ik erbij kan dragen?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.