Essence LE - WHOOM! BOOOOMM!

In maart komt er weer een nieuwe Limited Edition uit van Essence genaamd WHOOM BOOOOMM! En wat een kleurrijke collectie! Met de producten uit deze collectie weet je zeker dat je gaat opvallen, of combineer het met wat neutrale kleurtjes en je hebt een fleurige schoollook. Nou laten we maar eens gaan kijken naar de producten...



Voor de ogen komen er vier mono's en 1 palette uit. De kleuren van de mono's zijn: 01 Chacalaca, 02 Andy, you’re a star, 03 You’ve got the art en 04 Roy’s red en ze gaan €1,59 kosten. Het cream eyeliner palette gaat 01 Kawoom heten en €2,99 kosten.



De producten waar ik persoonlijk het meest benieuwd naar ben zijn deze lipglossjes die van kleur veranderen. De lichtroze (01 Muse Marilyn) verandert van paars naar roze, de knalroze (02 Roy's red) verandt van orange tot fuchsia. Voor de prijs van €1,99 wil ik deze heel graag proberen!



De nagellakjes worden verkrijgbaar in de kleuren 01 Chacalaca, 02 Andy, you’re a star, 03 You’ve got the art en 04 Roy’s red en gaan €1,79 kosten.
Het velletjes nagelstickers in de kleur Hey Ya! gaat 99 eurocent kosten en de mini nagelvijltjes in de kleur Pow Wow €1,59.

Op mijn wishlist staan het cream eyeliner palette en de lipglossjes! De rest laat ik aan me voorbij gaan denk ik..

Wat willen jullie graag hebben van deze collectie?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.