Carmex - The Moisturising Lipbalm

Ik denk dat bijna iedereen wel een potje of stick heeft dat zij non-stop op haar lippen zit te smeren. Ik heb er zelf een paar, waaronder mijn potje Carmex als één van mijn favoriete.
Dit potje heb ik vorig jaar april in Engeland gekocht voor zo'n 3 pond, wat ongerekent 3,50 euro is. Helemaal niet duur dus!

Ik vind het uiterlijk er best goedkoop uitzien, dat rode met geel. Maar de tekst die erop staat vind ik dan lekker simpel, dus het potje schrikt me niet echt af. Waar ik ook niet zo over te spreken ben is de hygiëne van het potje, en het is ook best wel nauw. Maar goed, het blijft een potje.. ;)


De geur vind ik heerlijk, lekker fris! Ik hoor veel mensen zeggen dat ze het vinden stinken, maar ik vind het gewoon puur naar mint ruiken. Een pluspunt dus.
De substantie is best vet en vergelijkbaar met vaseline (de crème dan, niet de lipbalsem). Of je lippen valt de 'vettigheid' wel mee, de lipbalsem smeert zich lekker uit en hij plakt nauwelijks. Ook geeft hij een mooie en natuurlijke glans af, en je lippen lijken hierdoor gewoon mooier! Zodra je de balsem op je lippen smeert gaan je lippen 'tintelen', een heel fijn gevoel vind ik eigenlijk. Dit gevoel is ook wel logisch, want er zit een 'Original lip-tingling formula' in de lipbalsem. ;)


Dan de werking, is het echt zo'n wondermiddel als wordt beweerd? Ik zeg zeker ja, maar tegelijkertijd ook een heel klein beetje nee. Nee, omdat de lipbalsem er niet voor zorgt dat je beschadigde lippen binnen een paar uur weer mooi zijn ofzo. Je moet er gewoon niet te veel van verwachten, het is namelijk niet dat er een wonder gebeurt als je de lipbalsem gebruikt.
Maar nu komt de ja, hij is gewoon heel fijn! Hij verzacht je lippen, beschermt en verzorgt de beschadiging binnen -wat zal ik zeggen?- een paar daagjes. Mijn lippen voelen ook beschermt als ik de lipbalsem opheb..

Al met al een zekere aanrader, koop deze lipbalsem zeker als je een keer in Engeland komt. (of online kan ook)

Welke lipbalsem blijf jij non-stop smeren?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.