Blixz your fingers!



Toen ik laatst in de stad was kwam ik in de Douglas een bak tegen met allemaal hele leuke nagelstickers van Blixz. Ik had ze al vaker zien staan maar normaal kosten ze €8,95, een beetje té duur vind ik. Maar nu waren ze afgeprijsd naar 50 cent per pakje, echt een koopje dus! Tevreden met mijn nieuwe nagelspulletjes ging ik naar huis waar ik ze meteen ging uitproberen.

Ik kocht twee pakjes voor samen €1,- Het aanbod vond ik redelijk beperkt en veel vond ik gewoon niet mooi. Maar toen ik die met studs tegenkwam wilde ik die gelijk hebben! Ook de zwarte met zilveren bolletjes zag er goed uit en nam ik mee. Wat ik een beetje raar vind is dat er 16 plaatjes in één pakje zitten. Dat is toch niet logisch? Je hebt 10 vingers dus dan zou je ze maar één keer kunnen gebruiken. Daarom knipte ik ze in twee aangezien mijn nagels toch niet zo lang waren.

De gebruiksaanwijzing die erbij zit is wel redelijk duidelijk. Van te voren moet je je nagellak eraf halen en dan je nagels polijsten. Daarna volg je de stappen die hierboven zijn aangegeven.
Voor de rest kan ik kort zijn over deze stickers: wat een shit product! Ze werken voor geen meter: het plakken ging slecht, het vijlen ging slecht en tenslotte het drama van ze er weer af te halen...

Als je het zo bekijkt ziet het er nog wel leuk uit vind ik. Op deze foto zie je namelijk alle deukjes en luchtbelletjes, kijk maar naar de volgende foto...



Links had ik de stickers nog op en vooral op mijn middelvinger zijn de onregelmatigheden goed te zien. Voor mij was dit echt een no-go en heb ik de stickers er snel weer afgehaald. Op de foto rechts had ik de stickers er voorzichtig afgehaald en ik schrok me dood! Er hingen allemaal velletjes aan m'n nagels! Ik heb er een verzorgend lakje opgesmeerd en hoop dat ze snel opknappen want zo rondlopen, liever niet.

Dus ik waarschuw jullie: koop deze stickers nooit! Al zijn ze nog zo goedkoop, ik vind het toch een weggegooide euro!

Wat is jullie ervaring met nagelstickers die je volledige nagels bedekken?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.