Beauty budget tips


Iedereen houd wel van beauty producten die maar een paar euro kosten en toch erg goed zijn! Yes, so do I! Vandaag laat ik de producten zien die ik fijn vind én goedkoop zijn. Niks is duurder dan een paar euro en het meeste hiervan is ook gewoon in de drogisterij verkrijgbaar...


De reiningsdoekjes van Kruidvat gebruik ik dagelijks en ze halen mijn make-up er in no time af. Ook irriteren ze m'n ogen niet en zijn ze voor 25 stuks iets van 1/2 euro. De Kruidvat oogmake-upremover gebruikte ik een tijd geleden vaak en deze laat geen vettig laagje achter. Af en toe kan 'ie een beetje prikken maar voor de 2 euro neem ik dat erbij ;)
De wimperkrultang van de Hema is voor mij een echte must-have die ik niet meer kan missen! Ook de deo van Nivea (hier in NL wat duurder maar in Duitslang goedkoper) valt niet meer weg te denken uit mijn dagelijks gebruikte producten.



De poeder van Catrice is wel een bekende poeder volgens mij. Totdat ik mijn huidige favoriet ontdekte (Maybelline Dream Matte powder) heb ik deze veel gebruikt! Blush gebruik ik bijna nooit maar als ik er eentje gebruik is het deze van P2, verkrijgbaar voor een paar euro in Duitsland. De kwasten van Essence, hoewel er nu maar eentje verkrijgbaar is, zijn erg fijn voor het z'n kleine prijsje.


Van de multi action mascara van Essence hebben jullie al vaker gehoord denk ik, één van mijn all time favorites! Over het algemeen vind ik de eyeliners van Essence ook wel goed. Met de normale liquid eyeliner in het zwart valt gemakkelijk te werken en hij kost maar 2 euro. Precies hetzelfde geld voor de Lash & Brow gel, ook van Essence. Ook het oogschaduw paletje van P2 (alleen verkrijgbaar in Duitsland) is super cheap voor vijf super mooie kleurtjes!


De color victim lakjes van P2 kosten maar 1,59 euro per stuk en zijn één van mijn favoriete nagellakjes. En ook de welbekende Catrice lakjes vind ik erg fijn!

Qua lippenbalsem vind ik Vaseline erg fijn (op mysterieuze wijze staat 'ie niet op de foto) en lipsmackers. Bij lipsmackers zit er voor iedereen wel wat wils bij, ze hebben zohaast alle smaakjes en geurtjes diejekan bedenken. Ook de lipglossjes van Eyes Lips Face en MNY ben ik over te spreken.

Wat is jullie best beauty product budget tip?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.