BB Cream


BB Cream was voor mij tot voor kort een onbekend iets. Maar de laatste tijd heb ik er een beetje research naar gedaan en ik kwam er al snel achter dat het stond voor Blemish Balm. BB cream is een soort crème die het effect geeft van een foundation alleen geeft het geen masker gevoel. In Korea is de crème heel populair en vrouwen gebruiken het daar al jaren. Mede omdat het heel geschikt is voor de bleke huid (toen was ik geboeid!). Het zou niet alleen je huid egaler maken maar er zit ook vaak SPF in, het werkt verzorgend en is anti-acné, ook is het anti-aging en het verstopt de poriën niet. Dit klinkt al veelbelovend maar er zijn nog meer goede dingen aan de BB cream, zo is het een alles-in-één goedje. Kijk maar naar de video hieronder...



Nog steeds niet overtuigd? Hier een review van bubzbeauty (bekend van youtube).



Jullie snappen nu vast wel dat ik heel graag eens BB Cream wil proberen! En het goede nieuws is: het komt naar Nederland! Okee, niet helemaal maar het gaat verkocht worden in de webshop van Mascha. En voor alvast een voorproefje van welke BB Cream er in de shop komt klik hier (je kan nog steeds erop stemmen). Nu is BB Cream vooral verkrijgbaar op Ebay en op buitenlandse webshops zoals sasa.com.



Kende jij BB Cream al? Of heb je het misschien al eens geprobeerd, en zo ja, wat is je ervaring ermee?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.