Ask us anything!

We hebben een tijdje niets persoonlijks van ons laten horen, we hebben namelijk niet echt een spannend leven. School, school, en bloggen. Maar we zijn wel benieuwd of jullie vragen aan ons hebben. En aangezien ik echt geen inspiratie had voor een artikel, ik zit met mijn hoofd namelijk ergens anders (een surprise voor een vriendin), dacht ik dat het wel een leuk idee zou zijn om jullie vragen te zien en te beantwoorden.

Dus, kom maar op met die vragen! Ze mogen echt over vanalles gaan: Ons persoonlijk leven, onze mening over iets, ons advies, een beauty vraag, whatever.. ;) We zullen de leukste vragen, nouja bijna alle vragen dus, in een apart artikel zetten en beantwoorden. Dat artikel komt deze/volgende week nog online..

Liefs Dajana

PS: Nogmaal sorry voor het korte artikel :(

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.