Ask us anything: the answers!

Kunnen jullie je dit artikel nog herinneren waarbij jullie ons vragen mochten stellen over vanalles? We kregen best wat vragen van jullie en die gaan we vandaag beantwoorden!


De vragen als:
Waarom zijn jullie begonnen met bloggen? Hoe zijn jullie aan volgers gekomen? Hebben jullie jullie site doorgegeven aan mensen die jullie kennen, aan klasgenoten en vriendinnen bijvoorbeeld? Hoe hebben jullie ervoor gezorgt dat jullie in de cosmogirl kwamen? Wat vinden jullie voor en nadelen van samen bloggen? Zouden jullie een eigen domein willen?

Ja dat zijn er heel wat! Maar al die vragen staan beantwoord in ons stukje die we voor HiCuty hebben geschreven over het bloggen.. ;)

Sofie: hebben jullie broers of zussen?

Fleur: Ja, één broer van 16, Jakobijn.

Dajana: Ik heb een broer, Damir, van 21.


Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Op de middelbare school kwamen we bij elkaar in de klas terecht! We werden niet meteen vriendinnen maar toen we naast elkaar werden gezet ging het balletje rollen..


Wat voor studierichting doen jullie? en hoe gaat het op school?

Dajana: Ik zit nu samen met Fleur in 3 gymnasium, volgend jaar wil ik doorgaan met Latijn en dan N&G profiel.

Fleur: Ik ga hetzelfde profiel doen als Dajana en dat is heel toevallig! We hebben beide dezelfde intresses en willen dus dezelfde richting op. Op school gaat alles goed :)


Hebben jullie een vriendje?
Heel simpel gezegd, nee..


Sacha: hoe komen jullie aan al die prijzen die jullie weggeven?
Meestal mailen we bedrijven met de vraag of we wat mogen weggeven en vermelden we erbij waarom we iets willen weggeven. Soms zeggen ze nee maar meestal zeggen ze wel ja!

Hoe lang zijn jullie gemiddeld bezig met het maken van een artikel?
Dat verschilt van een half uur tot anderhalf uur.


Marie: Hoe hebben jullie zo'n leuke site kunnen maken?
Haha, dankje voor je complimentje! Tja, zolang er maar veel enthousiamse en passie instopt komt het wel goed :)


Marjolein: Hebben jullie wel eens een make-up loos dagje? En hoe voelen jullie je dan?

Dajana: Ja, eigenlijk altijd in het weekend (behalve als ik echt ergens heen ga). Ik voel me super dan, mijn huid is namelijk supergevoelig en zonder make-up voelt het 'gezonder'. ;)

Fleur: Ja, vooral in het weekend. Ik voel me dan wel iets 'kaler' en niet zo charmant maar ook niet persé lelijk.


Volgen jullie zelf ook veel blogs?
Jep!

Zitten jullie op een sport?

Dajana: Ik ben vorig jaar gestopt met dansen. Dus ik sport helemaal niet meer helaas. Ik wil wel heel graag onder een sport..

Fleur: Ik ben ook sinds dit schooljaar gestopt met dansen maar ik sport nu gewoon thuis want we hebben een fitnessaparaat op zolder staan.


Hebben jullie wel eens ruzie?
We hebben nog nooit echt ruze gehad en kunnen ook niet lang boos op elkaar zijn. Natuurlijk hebben we wel zo onze ups en downs ;)



Jeske: Wat is je favoriete quote?

Dajana: Fleur zag er laatst eentje en die vond ik wel heel mooi: 'Je kunt de wind niet veranderen, maar wel de stand van de zeilen.'

Fleur: 'A life spent making mistakes is more useful than a life spent doing nothing'


Demi: Is jullie band sterker geworden door telkens zo samen bezig te zijn met deze blog?

Jawel, je hebt toch veel gemeen dan en veel te bespreken wat ook met de blog te maken heeft. We zijn sinds de blog wel meer naar elkaar toe gegroeid.


Rosa: Welke vervolgopleiding zouden jullie willen doen?

Dajana: Ik weet het eerlijk gezegd niet helemaal, ik vind zoveel verschillende dingen leuk. Maar ik vind criminologie en psychologie wel heel interessant..

Fleur: Ik weet het nog niet helemaal, ik wel wat ideeën maar ben er nog lang niet uit! Een paar opties zouden zijn: geneeskunde, pedagogieke wetenschappen of psychologie.


Liefs Fleur & Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.