Yves Rocher 3 Detoxifying Teas


Laat je niet afschrikken door de titel, haha! Yves Rocher heeft wat nieuwe producten uitgebracht om je gezicht te reinigen. Wat Yves Rocher erover zegt:

'De nieuwe reiningsproducten met 3 ontgiftende thee-extracten speciaal voor de rijpere huid doen méér dan alleen schoonmaken. De huid word intensief gereinigd en voorbereid op de gezichtsverzorging. Hierdoor wordt de anti-verouderede werking versterkt.'

Het eerst wat ik dacht: Ogod, ik ben nog maar vijftien dus moet ik deze producten wel uitproberen? Maar ik werd er toch benieuwd naar en ik kan ze nog altijd aan mijn moeder geven, problem solved!



Deze cleanser, of mooi genoemd: Micellar Cleansing Water, kan je voor je gezicht ogen en lippen gebruiken. Ah, dat kwam goed uit! Ik zocht net een nieuwe oogmake-upremover zonder olie dus deze kwam als geroepen. De verpakking vind ik wel leuk en staat lekker clean. Niet teveel poespas maar gewoon duidelijk waar het product voor dient. Ik verwachtte een erge thee geur maar het eerste waaraan ik dacht toen ik de dop eraf haald was bellenblaas! Oftewel, afwasmiddel. Niet echt aantrekkelijk vind ik maar de geur kon viezer.
Aan de volle prijs (een flacon van 200ml) is 'ie €11,90 maar hij is nu op de site van Yves Rocher met 47% korting en kost nu €6,30 wat ik een redelijke prijs vind.

De peelende reiningsmousse, Exfoliating Foam Cleanser, was ik het meest benieuwd naar. Persoonlijk heb ik nog alleen maar ervaring met reiningsmelk en reiningsgel (een no-go voor mij!) dus een foam leek me wel fijn voor de afwisseling. Deze vind ik nou lekkerder ruiken dan de reiningslotion, meer naar thee zoals je zou verwachten! De tube werkt erg fijn en je kan goed doseren.

Het product zelf vind ik best fijn maar het is geen foam! Het is eerder een soort maskertjesstructuur (dik maar uitsmeerbaar) met kleine scrubdeeltjes erin. Eerst moet je je gezicht wat natmaken dan smeer je de 'foam' uit en vervolgens haal je het er weer af met wat water. Mijn gezicht was daarna goed schoon en voelde erg fris. Deze is zeker een aanrader!
Aan de volle prijs is 'ie €9,90 maar ook op dit product zit nu 47% korting en kost nu €5,20 wat echt een doen is!

In plaats van een standaard review besloot ik de reiningslotion aan een test te onderwerpen. Op mijn hand heb ik: knalrode lipstick, lipliner, een sticky lipgloss en vier kleurtjes oogschaduw uit het Sleek original palette MET primer aangebracht. Laten we eens kijken wat de make-upremover doet...

1 - Alles zit goed op de plaats en we gaan van start!
2 - Oei, dit is wat kreeg na één watje helemaal volgedrenkt te hebben met remover en over mijn hand te hebben gewreven. Als eerste verspreidde de sticky lipgloss zich over mijn gehele hand en nam daarbij de oogschaduw mee. Ieks, zeker de zwarte kleur blijf goed zitten. Dit is niet helemaal het resultaat wat ik gehoopt had.
3 - Na het teleurstellende resultaat van de reiningslotion besloot ik er nog eens overheen te gaan met de foam. Na deze combinatie was m'n hand toch weer redelijk schoon!

De conclusie: Laat de reiningslotion staan (tenzij je erg weinig oogmakeup en geen waterpoof mascara draagt) en ga voor de foam. Fijn in gebruik en mild voor de huid!

Wat zijn jullie favoriete reiningsproducten?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.