Woops, I hit the pan!

Image and video hosting by TinyPic

Zoals elke dag ben je die ene poeder aan het gebruik en plots zie je het: je hebt de pan geraakt! Misschien word je er wel blij van (ik wel!) of denk je shit, nou moet ik een andere gaan kopen. Bij dingen als lipbalsem vind ik het niet erg want daar heb ik er zoveel van dat ze ooit wel op 'moeten'. Maar mijn favoriete poeder vind ik toch wel jammer want die wil ik zeker opnieuw kopen.

Image and video hosting by TinyPic

Poeder is iets wat ik dagelijks gebruik en daar is ook veel panp*rn in te zien! Vooral de poeder van Catrice heb ik regelmatig gebruikt maar die is nu te donker voor mij.

Image and video hosting by TinyPic

Het bekende Catrice AllRound concealer palette begon bij mij vrij snel op te gaan. Bij vier van de vijf kleurtjes zie je de pan al, maar de laatste tijd gebruik ik dit palette niet meer. Ook die van Essence zou ik eigenlijk moeten weggooien, hij is al te oud en ik gebruik 'm nooit meer.

Image and video hosting by TinyPic

De lipbalsems; niet veel bijzonders. Die van TBS vind ik erg fijn en de achterste twee (Casuelle en Wet 'n Wild) vind ik minder fijn. Maar de allerbeste is die van Burt's Bees! Ik heb hem nu twee weekjes en de pan is nu al zichtbaar argh!

Image and video hosting by TinyPic

De enige oogschaduw met panp*rn, ookal is het maar een klein beetje panp*rn ik ben er sinds ik het zag heel zuinig mee. Dit palette kan je alleen in het buitenland of op internet kopen, jammer!

Vind jij het zonde als je de pan van een product raakt?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.