Valentijn bij Lush + It's Raining Men!

Ook dit jaar komt Lush weer met een speciale collectie voor valentijn. Waarschijnlijk hebben jullie daar nu al zóveel over gelezen dat jullie de collectie kunnen dromen, ik wel! Daarom ga ik jullie niet vervelen met een lap tekst over de collectie maar laat ik zien wat ik de leukste producten vind en ga ik wat vertellen over de It's Raining Men Shower gel.


Ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat deze kikker eruit ziet om te kussen! Okee, bijna dan ;) Hoe Lush het product omschrijft:

Ken je dat sprookje waarin een kikker verandert in een sexy prins wanneer je ‘m kust? We garanderen niet dat de Lush Frog Prince verandert, maar het is het proberen waard! Kus onze kikker voordat je ‘m in je badwater laat opbruisen en wie weet zit je spontaan met z’n tweeën in bad… De heerlijke geur van een bos vers geplukte bloemen is in ieder geval erg verleidelijk.

Klinkt goed vind ik! Deze kikker kost in de Lush winkel €4,95 per stuk


Zelf ontvingen we de It's Raining Men Shower gel uit de collectie. Mijn ervaring met Lush was nog vrij beperkt, oftewel: voor deze shower gel heb ik nog nooit iets geprobeerd van Lush! Maar hoog op mijn Lush verlanglijstje staat de Honey I Washed The Kids zeep, daar sluit deze shower gel perfect op aan...

Hallelujah! God bless Mother Nature. Niet alleen laat ze het manvolk zomaar uit de lucht vallen. Ze zorgde ook voor de heerlijke honing en exotische bloemen die je in deze Shower Gel terugvindt. Voor de echte fans, It’s Raining Men Shower Gel heeft dezelfde geur als de Honey I Washed the Kids zeep. Al jaren de best verkopende geur van Lush.


Toen ik voor het eerst aan de shower gel rook (of eerder snoof ;) kwam me een hele sterke geur tegemoet. Hij rook veel sterker dan ik had verwacht, maar o zó goddelijk! Het fijnste vind ik om 'm met een puff te gebruiken zodat 'ie extra schuim geeft en je met een paar druppeltjes je hele lichaam kan inzepen. Volgens de verpakking kan je de shower gel ook voor je haar gebruiken maar dat heb ik niet geprobeerd.
De verpakking is echt typisch Lush alleen het flesje is niet heel handig. Soms moet je hard erin knijpen voordat je er iets krijgt, maar dat is ook het enige nadeel wat ik kon vinden.
De It's Raining Men shower gel kost €7,95 voor 100ml, €14,50 voor 250ml en €24,95 voor 500ml en is verkrijgbaar bij de Lush winkels.

Wat willen jullie graag hebben van de Lush valentijn collectie? En willen jullie ook graag de kikker kussen zodat het de prins van je dromen word?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.