Sale Shopping - Fleur

Wat is er leuker dan te shoppen als er sale is? Voor de helft van de prijs (of misschien nog wel minder) vind je de leukste dingetjes. Soms is het goed zoeken maar ik word er altijd helemaal blij van als ik iets super leuks heb gevonden in de uitverkoop! Vandaag laat ik zien wat ik heb geshopt toen de sales in volle gang waren...



De oorbellen links komen van de Pieces en kostten €7,95 (hele prijs). Voor mijn verjaardag had ik een cadeaubon gekregen van €7,50 en die had ik nu eindelijk opgemaakt dus de oorbellen kostten me eigenlijk nog maar 50 eurocent.
De oogschaduw is van de Catrice Glamoura collectie (al weer een tijdje in uit de schappen gehaald) en kostte me €1,40. De helft van de prijs!


De nail art polish remover heb ik gekocht omdat ik er veel positiefs over had gelezen en hij spotgoedkoop is: €1,29 voor een best grote fles! Ik 'm al geprobeerd en in een recordtempo was m'n nagellak eraf.
Wat ik van TBS cleansing gel vind weet ik niet, hij was wel afgeprijsd van 9 euro naar 3 euro. Ik heb 'm één week dagelijk gebruikt maar ik kreeg best last van puistjes. Ik weet niet of het aan dit product ligt of aan iets anders, ik ben tijdelijk gestopt met deze te gebruiken.

Alle kleren heb ik even samen in één outfit gestopt zodat jullie gelijk kunnen zien hoe ze gedragen kunnen worden. De donkerblauw skinny jeans met elastiek komt van de Vero Moda maar is van het merk Only en kostte €24,95.
De allerleukste aankoop vind ik het oversized hemd van de H&M. Ik ben de laatste tijd 'fan' van legergroene en -bruine kleurtjes en van dit kledingstuk ging mijn fashionhartje sneller kloppen. Hij was afgeprijsd van 20 euro naar 10 euro.
Toen ik in de andere H&M kwam, kwam ik dit shirtje tegen voor maar 3 euro. En hij paste perfect bij m'n net gekocht hemd :)

Kortom: I love sale shopping! En jullie?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.