OOTD - In der Blüte

Zoals je in mijn vakantie/Oberhausen shoplog al kon lezen heb ik een blouse gekocht waar ik ontzettend blij mee ben. En die blouse gecombineerd met mijn nieuwe jegging en mijn tailleriem van de Primark vind ik zelf er erg leuk uitzien, en dat vond ik wel een OOTD waard. :)
De naam van de OOTD is duits (voor als jullie het nog niet doorhadden) en staat voor 'in bloei', die naam vond ik wel geschikt omdat bloemen nogal in deze outfit zijn verwerkt en het meeste van wat ik draag (in deze outfit) uit Duitsland komt..

*ik vind mijn hoofd hier trouwens verschrikkelijk op staan*

Nog een close-up van de riem en de print:

Wat ik draag:
Blouse - Pimkie
Riem - Primark
Jegging - Only

Hou jij ook van zulke blousjes?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.