Mijn mobiel ~na één jaar

Ik heb mijn LG arena nu al een jaar, en het leek me wel leuk om te laten zien hoe hij er nu uitziet en of ik hem fijn vind. Dat laatste kun je al redelijk wegstrepen, want ik heb zeker wel fijnere mobieltjes gehad! Maar hier kom ik later nog op terug..

Je kon hier al lezen dat ik mijn mobiel toen voor het eerst had gekregen, dat was 13 november 2009 (wat lijkt dat mega ver!) om precies te zijn. Mijn eerste indruk was dat hij wel fijn was, maar dat ik nog moest wennen aan het touchscreen en bij het smsen. Helaas zijn er wel meer nadelen bij deze mobiel, maar laat ik maar beginnen met de voordelen.

Hij is heel kras-bestendig. Mijn mobiel zit op school altijd in mijn achterzak (jeggings) en hij valt elke dag wel minimaal 1x op de grond. En hij is gewoon nauwelijks beschadigt geraakt, de enigste beschadiging zie je hieronder. Op de achterkant zie je wat krasjes en dan in de hoekjes, maar het beeldscherm heeft echt zero krasjes! :) Zeker een groot pluspunt..

En nog ene pluspunt is, hoort eigenlijk ook bij het eerste, het uiterlijk. Ik vind de mobiel er echt mooi uitzien en hij heeft een spiegelachtig beeldscherm. Dus wel handig als je jezelf even moet checken. ;) Maar buiten in de zon in het niet echt handig..

En de nadelen noem ik maar even kort achter elkaar op:
-Hij reageert vaak sloom
-Hij zet een gesprek al gauw in de wacht
-Je ziet soms de achtergrond door het menu heen (ja klinkt heel raar)
-Hij opent soms wat anders dan dat jij wil
-De wekker gaat soms niet af
-De inbox zit heel snel vol (500 max.)
-De batterij gaat snel leeg
-Foto's maken gaat héél sloom
-Als je langer dan 10 min. belt wordt 'ie heel warm

Okay, dit zijn echt veel nadelen! Maar al met al heb ik eigenlijk geen problemen met mijn mobiel, ik ben het wel gewend. Ik ben gewoon geduldig en het enige wat ik echt nodig heb is goed smsen. Bellen gaat nog wel en ik kan leven met de andere nadelen. ;) Een touchscreen is wel mijn ding vind ik..

Maar als ik hem een cijfer zou moeten geven wat het toch een 4

Wat voor mobiel heb jij, en wat voor cijfer geef jij hem?

Liefs Dajana


About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.