Meest gedragen sieraden

Image and video hosting by TinyPic

Volgens mij heeft iedereen van die sieraden die net wat vaker worden gepakt dan andere. Of je houd helemaal niet van sieraden en draagt ze ook nooit, dat kan. Persoonlijk ben ik alleen van de kettingen en oorbellen. Ik vind ringen en armbanden altijd super leuk, daar niet van, maar ik kan ze nooit omhouden. Dit klinkt een beetje raar maar ik ga altijd prutsen aan die dingen of ze de hele tijd om en af doen. Mijn meest gedragen sieraden zijn dan ook alleen kettingen en oorbellen :)

Image and video hosting by TinyPic

Met kettingen wissel ik af tussen lange of korte. Als ik een effen shirt of topje draag pak ik meestal de wat langere kettingen en als ik iets draag met een hele open hals ga ik eerder voor een korte kettingen, telkens om iets 'op te vullen'.
Mijn echt meest gedragen kettingen is het ankertje links, hij komt van de Pieces en het was voor mij wel een investering. Hij kostte namelijk 9,95 euro en voor die prijs valt de kwaliteit me wel tegen. Op de foto is al te zien dat er op verschillende plekken slijtplekken zitten, jammer!
Het kettinkje in het midden was maar 1 euro bij de Tiger en de kwaliteit daarvan is ook gewoon slecht maar dat viel te verwachten voor die prijs. Er hangt een schorpioen aan (mijn sterrenbeeld) met twee diamantjes erin.
De ketting rechts is wel een speciale ketting, er zit namelijk een wensparel in. Voor meer informatie over deze ketting kan je dit artikel lezen.

Image and video hosting by TinyPic

Het eerste wat je vast opvalt hieraan is dat het allemaal (zo ongeveer) knopjes zijn! V.l.n.r. Roosjes van de New Look, diamanten hangertjes van Lucardi, rode roosjes van een pakistaans winkeltje en parels van de Primark. Het duurst waren de rode roosjes en die waren maar drie euro! Het goedkoopste waren de parels, die zaten in een set met vier andere paren oorbellen voor samen 1 pond.
De reden waarom ik (bijna) nooit langere oorbellen draag weet ik eigenlijk niet. Te zwaar of te lang vind ik ze niet maar ze kunnen wel in dingen blijven haken natuurlijk.

Wat voor sieraden draag jij het liefst: armbanden, oorbellen, kettingen, ringen of iets anders?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.