Look what I ordered!

Het was alweer een hele tijd geleden dat ik nog wat make-up online besteld had en mijn wishlist was inmiddels al heel wat gegroeid. Dit keer heb ik besteld bij CherryCulture die nu een hele gave actie heeft, namelijk 20% korting op het totaalbedrag met de code VDS20 (de actie is nu nog geldig!). Even voor de duidelijkheid: ik ben een budgetshopper! Het duurste wat je zult tegenkomen kostte 3,95 dollar. Okee, laten we gaan kijken naar wat ik heb gekocht...


Linksboven is een NYX Candy Glitter Liner in Jade, de glittereyeliners van NYX had ik al langer op het oog en ook deze verpakking vind ik erg cute! Prijs: 3,95 dollar.
Rechtsboven is een NYX Ultra Pearl Mania in Yellow Gold, m'n allereerste Pearl Mania! Ik ben via swatches op het internet op de kleur gekomen. Prijs: 1,99 dollar.
Onder zijn toevallig de kleurtjes van de NYX Glitter Powder die ik had besteld. Namelijk Apple en Gold. Naar deze ben ik zo benieuwd, ook om wat heftigere looks te maken. Prijs 1,99 dollar.


Dit zijn alle vaste oogschaduws en de meeste zijn van Jordana, een nog redelijk onbekendbaar maar in Amerika gewoon in de winkel te verkrijgen en worden op internet goed gereviewd. Linksonder is een oogschaduwbasis en voor de rest heb ik oogschaduws besteld in Creamy Vanilla, White Lie en Brunette. Die laatste is ook te gebruiken voor de wenkbrauwen. Alles kostte 1,99 dollar.
Rechts zie je nog een oogschaduw van Wild and Crazy (nee, niet dat merk uit de V&D) in de kleur Miss Thang. Prijs: 2 dollar.

Last but defenitly not least: lipstuffies! Oeh, hier word ik altijd zo blij van. Linksboven zie je een lipstick van L.A. Girl in Endless Kisses. Prijs: 2,75 dollar.
Rechtsboven zie je een lipgloss (op de site word 'ie een lipstain genoemd) van Jordana in de kleur Pink Grapefruit. Ik vind die draai lipglossjes altijd erg leuk! Prijs: 1,99 dollar.
Linksonder zijn twee lipsticks/lipbalsems van Jordana in de kleuren Mango Delight en Pink Lemonade. Naar deze ben ik heel benieuwd en een review kunnen jullie hier zeker van verwachten! Prijs: 1,99 dollar.
Rechtsonder zie je nog een NYX Round lipstick in Watermelon. Hiervan heb ik er al twee en vind ze erg fijn dus ik wilde er graag nog eentje. Allen de kleur uitkiezen is altijd erg moeilijk want er zijn zóveel kleurtjes! Prijs: 2,50 dollar.

Het totaal bedrag (incl. verzendskosten) kwam neer op 34,97 dollar wat omgerekend €24,50 is. Echt súper goedkoop voor maar liefst veertien producten! Ik ben happy hoor :)

Wat is jullie laatste online aankoop?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.