Leather Shorts; What do you think?

Om eerlijk te zijn weet ik best weinig van fashion, wat de trends van dit moment zijn, uh geen idee? Maar fashion zelf vind ik wel heel leuk: foto's in een tijdschrift, modeshows etc. Via Martine maakte ik kennis met de leren short. Eerst had ik zoiets van: staat dit iemand? Maar toen ik afgelopen week op school een meisje zag lopen met een zwarte leren short was mijn mening veranderd. Ze was van top tot teen in het zwart gekleed en combineerde de leren short met een zwarte leren tas. En het stond haar gewoon heel goed!

Op Asos.com kwam ik bovenstaand model van de short tegen. Zo gecombineerd en dat model vind ik de short nog wel leuk eigenlijk! De andere kleuren die ze bij Asos hadden waren bruin (zie eerste plaatje) en gebroken wit. Tja, je moet ervan houden maar die dan toch maar de zwarte :)


Ook Whitney Port kan natuurlijk niet achterblijven als fashionista. Ze heeft de leren short leuk gecombineerd, alleen de schoenen vind ik niet zo mooi.

Hoewel ik ze eerst niet zo mooi vond ben ik er nu van overtuigd dat ze wel degelijk mensen goed kunnen staan! Alleen mezelf zie ik er nog niet in rondlopen...

Nou ben ik wel benieuwd naar jullie meningen: Wat vinden jullie van leather shorts?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.