H&M Wishlist

Telkens als ik op de H&M site rondsnuffel kom ik altijd wel iets leuks tegen waarvan ik heb, oeeh dat wil ik! Nou koop ik bijna nooit iets wat ik eerst op site zie want ik pas toch liever de kleren voordat ik ze koop. Hieronder laat ik de kleren en accessoires zien die op m'n wishlist staan ookal is de kans klein dat ik ze koop ;)




Ik wil echt heel graag een kakigroene 'safari' broek! Deze vind ik echt super leuk, op het plaatje alleen ziet 'ie er wat minder uit maar op de aan foto ziet 'ie er juist super mooi uit.
Dit soort truien draag ik graag, lekker comfy en oversized. Van alle kleurtjes, ze hadden ook nog marineblauw, wit en lichtblauw, vond ik deze toch het leukste.

Het bovenste jurkje heb ik een beetje m'n twijfels over maar het model staat 'm wel heel goed. Zulke twee-delige jurkjes vind ik wel heel leuk, en de kleuren bij deze ook (ze hebben ook een koraalkleurige).
Het jurkje onder met print vind ik lekker vrolijk en geeft een echt summerfeeling! En in de winter kan je 'm perfect combineren met een vestje en legging.

Ik wil al langer een poederroze vestje maar die kleur staat me helaas niet zo. Na het zien van dit vestje denk ik toch dat ik ze in de winkel eens ga passen!
Qua accessoires viel het me een beetje tegen. De ketting vind ik wel heel leuk (en goedkoop!) maar heb ik nog nooit in de winkel zien hangen. De tas is ook super leuk maar een beetje duur vind ik...

Wat me opviel een de tops in de huidige collectie is dat veel ervan zo kort en breed zijn. Ik kan me niet voorstellen dat dat iemand staat! Achja, er zijn genoeg dingen die ik wél leuk vind in de webshop.

Kopen jullie liever jullie kleren online of in de winkel?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.