Favorite Nail Polishes

Ik denk dat jullie zo ongeveer wel doorhebben dat ik erg van nagellak hou, en dat ik ook best wat nagellakjes bezit. Ik heb van elke kleur wel een potje, maar ik heb wel een voorkeur. Ik ben namelijk dol op donkerblauwe, paarse en bruine tinten. Donkere kleurtjes vind ik gewoon prachtig, maar lichte kleuren zijn wat meer speciaal om te zien vind ik, dus mijn favoriete lakjes verschillen nogal.. ;)

Meest 'gedragen'

Maybelline Color Sensational in '750 Chestnut Twist' - Een prachtige walnoot kleur vind ik dit! Het is een echt donker bruin met een hoge glans en zonder enige glitter. Deze nagellak kwam uit een LE, welke weet ik niet meer.

Catrice 'Hip Queens wear Blue Jeans' - Dit is toch wel mijn favofavo lakje! Ik heb hem pas één maand of zoiets en ik heb hem al drie keer gedragen, en ja dat is vaak. :) Ik vind de kleur zo mooi (donkerblauw), en de metallic blauwe glitters maken het nog net wat meer speciaal.

Manhattan 67C - Dit is toch wel een kleurtje dat je niet vaak ziet? Hij is licht paars en neigt naar grijs, prachtig! Deze nagellak kwam ook uit een LE en ik ga het zo erg vinden als hij op is, en dat duurt niet zo heel erg lang meer..


Meest 'speciaal'

China Glaze BFF - Mijn enige holografische nagellak, en daarom verdient hij wel een plek bij mijn 'meest speciale' lakjes.

Essence Metallics 'Copper Rulez' - En mijn enige magnetische nagellak, woehoe! Dit lakje is gewoon zo speciaal, en zelfs zonder de magnetische 'effecten' is hij mooi..

E.L.F. 'Berry Pink' - Ik kon dit lakje niet goed in een categorie plaatsen, dus dan maar hier. Ik vind deze kleur echt geweldig, en dan vooral de zilvere glitters die erin zitten.

En nog de eer naar dit lakje (Rimmel '025 Strawberry Fizz'), ik ben helemaal vergeten om die op de foto te zetten maar het is zeker één van mijn meest speciale nagellak. :)


'Niet vaak gedragen, maar wel prachtig om te zien'
Catrice 'Sold out Forever' - Deze nagellak kent iedereen wel toch? Een mooie licht groene kleur met prachtige glitters erdoorheen! Maar omdat ik zelf een lichtgroene tint in mijn huid heb vind ik deze nagellak soms 'to much' lijken..

China Glaze 'Something Sweet' - Een pastel roze kleur die dekt, zeldzaam hoor! Deze kleur vind ik echt heel mooi, zowel in het potje als op je nagels. Een aantal mensen vroegen zelfs aan mij of ik nep nagels heb, er zit namelijk echt een plastic glans op. Klinkt niet mooi, maar is het wel! ;)

Catrice Nude Sensation 'Nude Beige' - Mijn enige echte nude kleur, écht nude dan. Deze kleur dekt niet super, maar dat hoeft van mij ook niet bij een nude kleur. ;)

Wat is jouw meest favoriete nagellak?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.