Favorieten van 2010

Image and video hosting by TinyPic
Ik weet het, ik weet het: het is al 2 januari 2011! Maar ik wilde toch graag mijn favoriete producten van 2010 laten zien en beter laat dan nooit toch? ;)
Het plaatje hierboven is het resultaat van Fleur meets Photoshop, voor het eerst heb ik geprobeerd wat tekst bij een foto te zetten en met de woorden 'Favorieten 2010' ben ik wel even zoet geweest. Ik hoop dat het de moeite waard was, haha!


Image and video hosting by TinyPic

Maybelline Dream Matte Powder - Deze heb ik sinds maart en sindsdien elke dag gebruikt. Dat is volgens mij ook wel te zien aan de panp*orn, de bodem schijnt al behoorlijk door! Gelukkig heb ik al een back-up gekregen van Sinterklaas. Voor een review klik hier.
Maybelline Coverstick - Voor de derde keer heb ik deze concealer gekocht van Maybelline en dat maakt het wel duidelijk dat ik van dit spul houd ;)
Wet 'n Wild Mega Glo - Ook deze gebruik ik (bijna) dagelijks en hij lijkt maar niet minder te worden: gelukkig! Hij geeft een subtiele glans en niet te opvallend.


Image and video hosting by TinyPic

Sleek The Original palette - Ik vind het geen palette voor dagelijk gebruik maar wel voor opvallendere looks. Voor 5 pond krijg je twaalf super gepigmenteerde kleurtjes, de review zie je hier.
P2 Color Boulevard 120 Windhoek time - Pas net nieuw maar sindsdien elke dag gebruikt voor vooral rustige looks. Maar met de onderste kleur (donker bruin/zwart) kan je een look gemakkelijk donkerder maken.
MNY 005A - Ik geloof dat deze kleur niet meer verkrijgbaar is want ik heb deze in de uitverkoop ik Duitsland gekocht. Maar voor mij is dit de perfecte highlighter voor de ogen. Hij is meer goud dan wit wat ik natuurlijker vind staan.


Image and video hosting by TinyPic

Maybelline Define-A-Lash mascara - Deze mascara zorgt bij mij voor volume en lengte en blijft de hele dag goed zitten. Hij komt in de buurt van mijn perfecte mascara.
Essence Liquid Eyeliner - Hiermee kan ik zowel dunne als dikkere lijntjes mee tekenen en voor de prijs van twee euro is dit mijn favoriete eyeliner ever ;) Klik hier voor een review.
MNY 001 - Dit is een simpel zwart oogpotloodje wat ik altijd op de waterlijn gebruik. Niet heel bijzonder maar wel budgetproof en voor dagelijk gebruik.


Image and video hosting by TinyPic

Vaseline Rose Lips - Deze heb ik lange tijd 's avonds voordat ik ging slapen gebruikt en ik heb er zachte lippen aan over gehouden. Ook de gewone Vaseline gebruik ik vaak op m'n lippen.
The Body Shop Mango Peach Lip Balm - De geur van deze lipbalsem is té lekker en daardoor pak ik 'm steeds opnieuw. Ook in deze is al aardig wat panp*orn te zien.
Gosh Soft 'n Shine lipbalm in Sweetheart - Heel vaak heb ik deze niet gedragen maar het kleurtje (koraal rood met goude glittertjes) is gewoon zooo mooi!


Image and video hosting by TinyPic

Garnier Skin Naturals Day - Deze dagcrème is eigenlijk voor de droge en gevoelige huid (wat ik niet heb) maar hij werkt voor mij wel. Sommige crèmes maken mijn huid sneller vet en dat doet deze niet. Ook is het een lekker dunne crème die licht aanvoelt op de huid.
Essence brushes - Wat toch wel één de verrassingen van 2010 was waren de gezichtskwasten van Essence, zowel de roze kwast uit de Moonlight collectie als de blush kwast die nu in de vaste collectie zit. Beide gebruik ik dagelijks en na een aantal wasbeurten zijn ze nog steeds even zacht.

Ik realiseer me nu pas hoe lang dit artikel is geworden dus ik hoop dat jullie nog een beetje geboeid zijn ;)

Wat zijn jouw favorieten van 2010?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.