Fashion inspiratie - DulceCandy

Kennen jullie de fashionblog van DulceCandy al? Dulce is een 21 jarige meid (vrouw?) uit Amerika die ik leerde kennen via Youtube. Daar plaats ze voornamelijk beautyfilmpjes maar ook hauls en how-to's. Al snel begon ik ook haar blog de volgen en ik ben een fan van haar outfits! Ze heeft de meest geweldige kledingstukken in haar kast hangen, ik ben jaloers ;) Vandaag deel ik mijn favoriete outfits van haar ter inspiratie...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Alle foto's komen van haar site.
Ik heb vooral haar lieve en vrouwelijke stijl laten zien maar ze heeft ook outfits die meer gewaagd en stoer zijn. Persoonlijk vind ik die 'stoere' outfits iets minder maar ze blijft alles geweldig combineren.

Waar halen jullie fashion inspiratie vandaan?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.