Dreaming is Believing - Jessie J

Jessie J (Jessica Cornish) is een Engelse zangeres en songwriter uit Engeland. Op youtube kwam ik via via bij haar debuut single 'Do It Like A Dude' terecht. Ik vond het eerst niks, de clip vond ik té en haar stem was teveel bewerkt met autotune. Maar toen ik een paar weken later de akoestische versie van Do It Like A Dude tegenkwam was ik om. Haar stem is geweldig!
Door de BBC werd ze verkozen tot Sound of 2011 en ze heeft al liedjes geschreven voor Miley Cyrus (Party in the USA!) , Justin Timberlake, Chris Brown, Alicia Keys en Christina Aguilera.



Dit is de clip van Do It Like A Dude en het eerste wat ik dacht was: scary! Maar na het een stuk of tien te hebben geluisterd (ik zet nummers altijd op repeat) zat ik al mee te zingen. Die autotune maakte me na een tijdje niks meer uit...



Dit is by far de beste versie van Do It Like A Dude, lekker simpel met alleen een gitaar als ondersteuning. Haar stem komt hier erg goed naar voren.



Who You Are komt van het album van Jessie J dat op 21 maart uitkomt en mijn favoriete nummer. Ook de boodschap in dit nummer is super mooi vind ik: Dreaming is Believing.



Weer Who You Are maar dan gezongen in de metro in New York. Zo hoor je maar weer eens hoe goed ze is ;)
En check die nagels in deze video!



Haar tweede single heet Price Tag en is samen met B.o.B. De single moet nog uitkomen maar ik ben alvast fan!
De video hierboven is de akoestische versie live maar zonder B.o.B. De versie met B.o.B. heb ik ook al gehoord maar B.o.B. voegt niet veel toe vind ik.

Kenden jullie Jessie J al? En wat vinden jullie van haar stem?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.