Destination vacantion


De laatste dagen heeft de zon weer volop geschenen, okay helaas was het wel ijskoud. Maar ik voel me gewoon een stuk beter als de zon schijnt en het doet me gelijk denken aan de heerlijke seizoenen die eraan komen. De lente en de zomer! :) Ik krijg ook gelijk zin in vakantie en zie mezelf al helemaal genieten aan het strand... Sjee wat dwaal ik af.
Er zijn nog heel wat vakantiebestemmingen waar ik heel graag een keer naartoe wil en waar ik zeker ook een keer naartoe ga. Mijn ouders vinden reizen wel leuk, maar aangezien we 2x per jaar naar Bosnië gaan kunnen we niet nog naar andere landen reizen. Al met al ben ik wel in heel wat landen op vakantie geweest: Duitsland, Kroatië, Bosnië, Tsjechië, Engeland, Italië en Spanje. Maar helaas nog nooit buiten Europa..

Dit zijn dan ook echt mijn droom bestemmingen:


New York, of eigenlijk heel de Verenigde Staten, staat hoog op mijn lijstje. Ik wil gewoon zo graag een keer naar de VS om te zien hoe het daar is. Het gaat mij niet op het shoppen en de luxe, maar ik ben benieuwd naar hoe de sfeer is.

Hawaii, dit is dan ook écht een droom bestemming. Het is erg onwaarschijnlijk dat ik ooit naar Hawaii ga, zo ver weg en zo afgelegen van de rest van de wereld. Maar wie weet? Misschien krijg ik ooit de schoonheid en gezelligheid van Honolulu te zien! :)

Howdy Y'all, wat zou ik dat graag eens echt willen horen. Naar Australië gaan staat ook op mijn lijstje, en waarom niet? Je kan er heerlijk zwemmen, genieten van de natuur en de mooiste gebouwen bekijken. En Sydney is uitgeroepen tot de aantrekkelijkste stad, dat komt vooral door de ontspannen mensen daar. Ik ben al onderweg!

Costa Rica is een land waar ik naartoe zou gaan puur om te ontspannen. Met strandjes, warme waterbronnen en verborgen watervallen is het heerlijk om te zwemmen en je kan heerlijk genieten van de natuur. Je loopt gewoon tussen de wilde dieren in!

Dit waren mijn top droom bestemmingen, maar ik heb er veel meer.. ;) Ik kan echt niet wachten om later zelf reizen te gaan plannen en om bestemmingen te kiezen!

Waar zou jij nog dolgraag naartoe willen reizen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.