Daily Make-up

Image and video hosting by TinyPic

Elke dag naar school draag ik dezelfde look, voor mijn gezicht gebruik ik altijd hetzelfde en voor mijn ogen wissel ik soms. Standaard draag ik foundation, concealer en poeder. Ik heb niet zo'n gave huid (last van puistjes etc.) maar sinds kort gebruik ik daar een speciale crème voor. Van die crème word mijn huid dan weer droog terwijl 'ie normaal aan de vette kant is. Oké, ik dwaal af ;)


Image and video hosting by TinyPic

De laatste tijd gebruik ik voor m'n ogen een paletje van P2 met vijf naturelle bruine kleurtjes. Hij is te zien in deze shoplog. Nog wat liquid eyeliner, zwart oogpotlood en mascara erbij en voilà! De donkerste kleur doe ik licht in de outer corner en blend dat heel goed uit. Het taupe kleurtje breng ik in het midden van mijn oog aan en de highlighter in de inner corner. Heel easy en snel!


Image and video hosting by TinyPic

Nog een close-up van de ooglook, ik vind 'm echt heel mooi! Jammer dat 'ie op de foto niet zo goed overkomt want de kleuren zijn iets donkerder in het echt.

Verder draag ik naar school geen blush of bronzer omdat ik dan echt het gevoel heb alsof ik teveel make-up op heb. Ook heb ik van mezelf rode wangen dus blush is helemaal niet nodig ;)

Hoe ziet jullie dagelijkse make-up eruit?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.