Yves Rocher Miel D'Oranger Limited Edition

Image and video hosting by TinyPic

Van Yves Rocher ontvingen we enkele artikelen van de nieuwste Limited Edition; Miel D'Oranger. Naar het Nederlands vertaalt; Oranjebloesem Honing. Deze Limited Edition word speciaal uitgebracht voor de kerst. En het eerste wat me opviel waren de prijzen: het was helemaal niet duur! Heel geschikt als cadeau voor je vriendinnen, zus, moeder, tantes etc. Op het plaatje hierboven is de cadeauset afgebeeld met daarin een bruisblok, parfum, douchegell en puff.

Image and video hosting by TinyPic

Als eerste ontvingen we de parfum uit de collectie, en wow wat een grote fles! Je hebt de parfum in flesjes van 20ml (5 euro) en 100ml (9 euro). Maar 9 euro voor zo'n grote fles! Hier doe ik wel een hele tijd mee denk ik. Yves Rocher omschrijft de geur als volgt:

Ontdek nu deze bijzondere, zachte eau de toilette die de sprankelende geurnoten van frisse citrusvruchten verenigt met de warme aroma's van zoete honing. Het verfijnde, rijke parfum van oranjebloesemhoning voert u mee naar uitgestrekte sinaasappelboomgaarden in volle bloei.

It's true! Het is een hele warme geur die goed past bij deze tijd van het jaar. Al geeft het de warmte van de zomer (got it ;). De parfum is zeker een aanrader!


Image and video hosting by TinyPic

Om de huid in deze tijd van het jaar te hydrateren zit er ook een bodycream in de Limited Edition. Qua prijs vind ik deze wat duur; 4,50 euro voor 50 ml. Maar dat neemt zeker niet weg dat het een fijne crème is. Hij smeert gemakkelijk uit en word snel opgenomen door je huid. De geur is hetzelfde als bij de parfum maar wat minder aanwezig.


Image and video hosting by TinyPic

De douchegel belooft een rijke schuimmassa en die je omgeeft met een onweerstaanbare parfum. Klinkt goed! De geur is in ieder geval dik in orde en hij ruikt hetzelfde als de parfum en bodylotion, alles geuren sluiten goed op elkaar aan waardoor je ze prima samen kan gebruiken. Het schuimen was oké, zoals een normale douchegel. Ik denk dat je met een puff veel meer schuim kan krijgen dus dat ga ik nog proberen!
Een flacon van 50ml kost 1,50 euro, een grote fles van 400ml kost 5 euro.

Als laatste kregen we een bruisblok. Hiermee was ik zo blij want ik ga zowat elke dag in bad (ja echt waar ;). Hij kost 90 cent wat ik een redelijk prijs vind. Je kan er één keer meedoen, of als je heel zuinig wilt zijn twee keer. Het bruisblok kleurde het bad geel en liet een subtiel geurtje achter.

Deze Limited Edition vind ik echt heel leuk en lekker ruiken! De producten zijn waar voor hun geld en leuk om cadeau te doen. Helaas hebben we hier in Nijmegen geen Yves Rocher want anders had ik nog wel de scrub uit de collectie willen proberen.


Wat vinden jullie van Yves Rocher producten?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.