'Trapper hats'

Ze worden ook wel 'Inca mutsen' of 'Ushanka' genoemd. En mijn vriendin noemt ze zelfs een 'Turkenmuts'. xd Maar ik heb het over die mutsen met flappen over je oren. Heerlijk warm lijken ze me!
Zelf vind ik ze er niet geweldig leuk uitzien, maar het gaat er gewoon net om hoe ze díe persoon staan. ;) Ik heb een paar van die mutsen voor jullie op een rijtje gezet, maar het valt me wel op dat er haast geen Nederlandse (online) winkels zijn die ze verkopen.. Deze trend is denk ik nog niet helemaal overgewaaid naar Nederland, wel zie ik er al genoeg mensen mee rondlopen.


Nu ik ze zo zie vind ik ze toch wel heel schattig. :) De mutsen van de New Look vind ik toch wel het leukst denk ik. Maar ik vind het wel wat prijzig voor een muts hoor.. Weet je waar ze goedkoper kunt krijgen, tell me!

Wat vind jij van de 'Trapper Hats'? Heb jij er al een?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.