This is my vacation...

Image and video hosting by TinyPic

Ondertussen is het alweer een paar daagjes vakantie en ben ik er al van aan het genieten. Al hoewel, de verveling slaat snel toe...
Dit word een beetje een verzamelartikel met wat ik ga doen in de vakantie en wat anti-verveeltips! Met leuke (snowy) plaatjes van weheartit ertussen door ;)

Image and video hosting by TinyPic

Morgenochtend vertrek ik met de auto naar Keulen voor twee nachtjes. We hebben daar een hotel voor die twee nachtjes geboekt en we gaan de stad wat bekijken. Natuurlijk wil ik ook gaan shoppen (als ik genoeg heb geshopt krijgen jullie een shoplog!), maar welke winkels ze daar hebben moet ik nog even googlen. Dit artikeltje van BeautyPurePassion vond ik ook wel handig!

Image and video hosting by TinyPic

Na Keulen rijden we gelijk door naar Belgiƫ, waar we Kerst gaan vieren met de familie! Ik heb er zin in en ben benieuwd welke cadeautjes ik krijg, haha ;)
Zondagavond zijn we als het goed is weer thuis, maar met deze hoeveelheid sneeuw weet je niks zeker volgens mij.

Image and video hosting by TinyPic

Via Une Mademoiselle maakte ik kennis met de serie Hellcats. Klik hier voor het artikeltje dat Martine erover geschreven heeft. Nu het eindelijk vakantie is heb ik tijd om eraan te beginnen, en ja, ik ben verslaafd! Zometeen ga ik beginnen aan aflevering zeven van de elf die er nu al zijn.

Wat ik ook superleuk vind om te doen in de vakantie is lekkere dingen bakken! Dit doe ik ook wel eens in het weekend maar nu heb ik alle tijd om moeilijkere dingen te proberen. Deze week komt er daar nog een artikeltje over ;)
Ook kunnen jullie een Christmas Look verwachten!

Wat gaan jullie doen deze vakantie?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.