Shopverslag Oberhausen

Zoals de meeste van jullie weten ben ik gisteren wezen shoppen in Oberhausen. In het grootste winkelcentrum in Europa. :) Een shoplog kunnen jullie binnenkort zeker verwachten, maar het is niet heel veel ofzo. Ik ben namelijk niet echt een shop fanaat, ik hou er meer van om iets te kopen wat ik echt nog niet heb. But I have a lot of nice picture's!
Boven aan het artikel zie je het middelpunt (al is die er niet echt) van het winkelcentrum, vanaf hier kun je 4 kanten op. En om het nóg moeilijker te maken zijn er twee verdiepingen. Op beide verdiepingen vind je mega veel winkels en alle bekende winkels lagen een beetje verspreid. Kijk ook eens naar de vrolijke kerstsfeer!

Wat ik wel grappig vond dat mijn broer zei dat hij max. 1 uur nodig heeft om te shoppen hoor, en 5 uur later waren we nog niet uitgeshopt. Serieus, dat winkelcentrum is gewoon te groot om in een paar uurtjes helemaal te hebben bezocht..
Na een paar uur shoppen krijg je natuurlijk wel honger en om te eten had je een grote 'Coca Cola Oase', dat is een ruimte met in het midden heel veel stoelen en tafels en daaromheen allemaal verschillende eettenten (en de mac en kfc enzo). Héérlijk allemaal! Wat ik heb gegeten? Een wok met een combinatie van noodles, groente en kip, loved it.. (zie plaatjes hieronder)

Na het eten gingen we nog even shoppen, we konden natuurlijk geen winkels missen! ;) En om 6 uur waren we allemaal uitgeshopt, toen gingen we nog even bij de Starbucks genieten van een kop heerlijke warme koffie (en ik chocolademelk :).
Daarna vertrokken we langzaam naar huis toe met de auto, wat overigens maar een uurtje rijden is. En ik ben onwijs blij met mijn mooie aankopen, maar nog blijer met de leuke dag die ik heb gehad.. ;)
Kortom: Als je dicht bij de grens woont en/of een geweldige shopdag wilt hebben moet je zeker een keer naar het CentrO in Oberhausen gaan. Ben jij er al geweest?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.