Shoplog Kerstvakantie - Fleur

Yeey, ik ben terug van vakantie! Zowel Keulen als kerst vieren in België met de familie was erg gezellig en geslaagd. Rond deze tijd van het jaar (voor kerstmis) zijn er in Keulen heel veel kerstmarktjes, echt heel gezellig en een aanrader als je daar bent rond die tijd. Natuurlijk heb ik ook wat geshopt en dat laat ik vandaag zien.

Image and video hosting by TinyPic

In de DM kocht ik een matterende dagcrème van Balea Young (links) voor de gemengde huid, hij kostte rond de twee euro. Rechts is een serum voor in je haar ook van Balea. Het is zogenaamd voor glanzelooshaar maar ik heb het gekocht omdat er hittebescherming inzit aangezien ik m'n haar nog wel eens föhn. Prijs was rond de drie euro.


Image and video hosting by TinyPic

Via een artikel van BeautyLab maakte ik kennis met een gezichtborstel. Het zou ervoor zorgen dat je huid dieper gereinigd word. In de DM liep ik tegen die exemplaar aan en nam hem mee voor een paar euro.


Image and video hosting by TinyPic

De handcrèmes van Essence vind ik altijd erg fijn maar zijn hier in Nederland niet meer te krijgen volgens mij. In de DM kocht ik deze Repair handcrème voor 95 cent (!). Rechts is een deostick van Nivea, Dry Comfort. Hier heb ik veel positiefs overgelezen en ik vraag me af of 'ie fijner is dan de stick van TBS. Hij was rond de twee euro.


Image and video hosting by TinyPic

My favorite part: nailpolish! V.l.n.r. P2 Crackling topcoat in 020 Silver Blast, L.A. Colors color oraze in Star Light en P2 Color Victim nailpolish in 015 Gracious. De crackling topcoat moest ik gewoon meenemen omdat ik dat crack effect altijd erg leuk vind en P2 nagellak is wel van goede kwaliteit. Hij kostte 1,75 euro. In de Duits winkel Forever18 kwam ik een rek vol L.A. Colors tegen, mijn beautyhartje ging sneller kloppen ;) Alles was drie euro maar ik heb me ingehouden. Altijd als ik in Duitsland in de DM ben koop ik wel een P2 lakje, ze kosten maar 1,55 euro!


Image and video hosting by TinyPic

Het P2 Color Boulevard paletje in de kleur Windhoek Time (ik vind het een rare naam ;) bevat vijf naturelle kleurtjes waar je mooie looks mee kan maken. Het heeft het formaat van een gewone oogschaduw en kostte rond de drie euro. De blauwe glitter eyeliner van de H&M kostte één euro en geeft een leuk effect over zwarte eyeliner. Onder is een automatische lipliner van L.A. Colors in de kleur Pinky. Net zoals het nagellakje drie euro.


Image and video hosting by TinyPic

En we gaan over naar de kleding! Dit vrolijke shirtje met pofmouwetjes en halflange mouwen komt van de New Yorker en kostte dertien euro. Nog een beetje koud voor dit weer maar het zonnetje komt er (ooit) nog wel.


Image and video hosting by TinyPic

Ook dit shirtje komt van de New Yorker en lijkt op de foto iets grijzer dan in het echt. Het is meer een taupe kleurtje (I like!). De knoopjes en de hals vind ik leuke details en maken het een beetje military-achtig. Deze was vijftien euro.


Image and video hosting by TinyPic

Last but not least, en dit keer wel geschikt voor dit weer, een warme trui van de H&M. Het is gewoon een relaxe trui die ik ook aankan doen voor school zonder té oncharmant over te komen. Hij was 24,95 euro.

Zoals je ziet zijn alle beauty/make-upproducten lekker budget! Dat is een voordeel van in Duitsland te winkelen. Dezelfde dingen zijn daar soms goedkoper dan hier in Nederland zoals de deo van Nivea.

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.