New Kids Turbo

Ik denk dat iedereen ze nu wel kent, de New Kids. Het zijn vijf mannen die in Maaskantje wonen en super asociaal zijn. Ze doen haast niks in het leven buiten bier drinken en in problemen komen. Bij New Kids is het nou net, of je vindt de humor geweldig óf je vindt het helemaal niks. Bij mij geldt het eerste, ik vind het namelijk geweldig! Gewoon leuk om te zien hoe triest mensen kunnen leven. ^^
Gisteren was ik met een paar vrienden naar de film New Kids Turbo. En de film was gewoon geweldig! Gewoon wat je van New Kids kan verwachten, zo dom dat je er wel om moet lachen. :) Het was echt ene gezellige avond, en gelukkig waren er geen asociale mensen in de bioscoop zelf. Ik had namelijk gehoord dat ze een keer met bierflessen gingen gooien in de bioscoop..

Dit is de trailer van de film:

Wat vind jij van de New Kids?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.