MAC Slimshine Lipstick - Bare

Image and video hosting by TinyPic

Voor Sinterklaas kreeg ik deze Slimshine Lipstick van MAC in de kleur Bare. Nu denken jullie vast: het is vanavond toch pas pakjesavond? Yes, it is. Maar wij hebben het hier thuis al vrijdag gevierd :) Wat ik nog meer heb gekregen komt later nog en daar zit ook nog iets anders van MAC bij. MAC ligt eigenlijk boven mijn budget maar daar is Sinterklaas voor hè ;)
Deze Slimshine komt van Brigitte's Boutique waar 'ie 11,50 dollar kost.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Wat me opviel is dat de Slimshine van MAC echt op de Soft 'n Shine lipbalms van GOSH lijken. De textuur verschilt wel, MAC is wat zachter en creamier dan die van Gosh. Die is wat harder en moet je meer opbouwen door er vaker overheen te gaan. Maar dit artikel gaat over de Slimshine van MAC dus die van GOSH laten we even achter wegen.


Image and video hosting by TinyPic

De verpakking vind ik erg mooi en oogt chic. Zowel op de dop als aan de binnenkant staat MAC in zilveren letters. Ik koos voor de kleur Bare omdat ik graag een nude kleurtje wilde. Iets wat ik zowel voor naar school voor als naar feestje zou kunnen dragen. Op de site leek het een helemaal cream kleurtje zonder glitters. Maar als je goed kijkt zie je wat goude glittertjes erin zitten, super mooi!

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb niks onder de Slimshine op deze foto. Wel heb ik het geprobeerd met een beetje concealer eronder maar dat vond ik niks. Alles ging in de lijntjes zitten en het zag er heel onnatuurlijk uit.

Conclusie: een fijn product! Heb nog geen nadelen kunnen ontdekken op het feit na dat je niet te hard moet drukken als je hem opsmeert. En misschien is dit nog een idee voor op je kerstlijstje? ;)

Hebben jullie Slimshines of Soft 'n Shine lipbalms? Vinden jullie ze fijn?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.