MAC Dazzleglass - Rags to Riches

Image and video hosting by TinyPic

M'n tweede MAC sinterklaas cadeautje was deze Dazzleglass in Rags to Riches. Ik hou wel van sheer glossjes met veel shimmer. Twee dagen geleden kon je 'm al zien in mijn Christmas Look en nu komt er een hele review van. Deze gloss is verkrijgbaar bij o.a. Brigittes Boutique waar hij 12,50 dollar kost.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

De gloss ruikt hetzelfde als de Slimshine van MAC in Bare waarvan je de review hier kan lezen. Het is een typische gloss geur, vanille achtig, wat ik wel lekker vind. Wat wel jammer is is de hoeveelheid die erin zit; 2ml. Dus niet geschikt voor dagelijks gebruik vind ik, tenzij je 'm snel op wil hebben. Zelf vind ik 'm ook leuker voor feestjes door de hoeveelheid glitters. Ik heb op onderstaande swatch geprobeerd de glitters vast te leggen.

Image and video hosting by TinyPic

Het is niet zo duidelijk zichtbaar maar er zitten roze, paarse, blauwe en zelfs rode glitters in. Voor ieder wat wils!
Van de substantie moet je houden, de gloss plakt wel. Het maakt mij niks uit maar op de fiets zou je 'm bijvoorbeeld nooit moeten dragen. Door de plakkerigheid blijft hij wel lang zitten, een aantal uur maar een maaltijd overleeft 'ie helaas niet ;)
Een fijne gloss die ik het leukste vind voor een feestje!

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.