L'oréal Glam Shines

Van Let's Make-up kregen Fleur en ik twee L'óreal Glam Shines om te reviewen. Op Let's make-up vind je heel veel bekende merken voor een zeer lage prijs, we like that!
We doen vandaag een 2 in 1 review, aangezien alleen de kleur verschilt. ;)




Wij hebben de Glam Shines in de kleuren '81 Gold Toffee' (Dajana) en '101 Pink Moon' (Fleur) gekregen. De verpakking is wel cute, een beetje een zandloper figuur. De geuren van beide zijn hetzelfde. De lipgloss ruikt heel zoet, een beetje naar strooigoed. De geur is ook best aanwezig, ook op je lippen. Maar ik vind het lekker!
De substantie zit tussen dik en dun in. Het plakt niet maar voelt wel wat 'zwaar' aan op je lippen.
Na een maaltijd is de kleur wel ongeveer weg. Er blijft dan alleen nog een laagje glitters over.

De kleur van Gold Toffee is niet helemaal te beschrijven want er zitten heel veel glitters in waardoor de kleur steeds anders lijkt. Maar ik waag een poging: Het is bruine gloss met een paarse gloed en zilvere glitters. Op mijn hand oogt het prachtig! De glitters lijken echt holografisch en de kleur lijkt me ook heel mooi..


Pink Moon is een licht roze kleurtje met een paarse/blauwe gloed erover. Ze noemen het een Glam Shine Moonlight, wat wel terug te vinden is. Het heeft een beetje de blauwe/witte gloed van de maan.

Maar op mijn lippen vind ik de kleur niet zo mooi.. Hij geeft eerlijk gezegd een beetje het 'Barbie uit Oh Oh Cherso effect' door de paarse gloed met de zilvere glitters. De glitters zie je echt heel goed en veranderen een beetje van kleur, en daardoor zien je lippen er echt betoverend uit. Maar helaas is deze kleur het gewoon net niet.

Zoals je ziet word al het licht naar de gloss toegetrokken lijkt het. De glans is dan ook énorm! Op je lippen is de gloed wel terug te vinden maar minder opvallend. Het is wel een leuk kleurtje maar niet iets wat ik vaak ga dragen.

Hadden jullie wel eens van Let's Make-up gehoord?

Liefs Fleur & Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.