Levensmotto's

Iedereen kent vast wel een zinnetje die je toch net een andere kijk op het leven geeft. Zo heb je de klassieker 'Don't worry, be happy', als iedereen er nou zo over dacht zou het leven een stuk minder dramatisch zijn. Natuurlijk slaat niet elke motto bij iedereen door, maar ik vind het gewoon zo mooi dat één zinnetje zoveel kan zeggen. Ik heb een paar leuke levensmotto's op een rijtje gezet:


Ik heb geen bepaalde motto, al zal ik het wel graag willen hebben. Maar ik kijk altijd welke motto mij het best uitkomt bij een bepaalde situatie. ;) Maar als ik dan toch ééntje moet kiezen ga ik voor 'Shit happens, get used to/over it.'. Gewoon omdat het zo waar is en ik me toch te vaak zorgen maak om domme dingen..

Heb jij een levensmotto, zo ja welke?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.