I've tried this! + tip



How-to filmpjes over make-up en nail-art op youtube zijn natuurlijk super leuk om te kijken. Je kan er inspiratie uithalen of het namaken. Maar zeg nou eerlijk: hoe vaak heb je ook echt iets geprobeerd uit zo'n filmpje? Nou, ik bijna nooit. Ik heb meestal zoiets van: Oh, dat is te moeilijk, of, die ga ik eens proberen maar dan komt het er nooit meer van. Maar om daar eens verandering in te brengen heb ik bovenstaande how-to geprobeerd!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Het was best easy maar super leuk bedacht vond ik! Als basis heb ik een donkerblauw lakje van Kiko (294) gebruikt, voor het poesje P2 nagellak in 010 Glamour en de zwarte lak is van Essence, 20 Fatal.

Image and video hosting by TinyPic

Ook heb ik een dotting tool van Essence gebruikt en als kwastje een oud eyeliner kwastje. Dat is gelijk de tip! Ik had een vloeibare eyeliner van Catrice die al best oud was en niet meer fijn in gebruik was. Het potje heb ik weggegooid maar het kwastje schoongemaakt en bewaard. Nu dient 'ie prima als nail-art brush!

Houden jullie van nail-art op je nagels of vinden jullie en effen kleurtje leuker?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.