Herôme W.I.C. - Surrey

Image and video hosting by TinyPic

Dit lakje van Herôme zit in de wintercollectie van dit jaar, toepasselijk hè die achtergrond daarbij! Dit is de kleur Surrey, niet de makkelijkste kleur om te omschijven. Rood, paarsig en ergens nog wat bruin. However: I like it!
Het is een dik, stug kwastje wat veel nagellak vasthoud. Daardoor moet je wel oppassen dat je niet téveel aan je kwastje hebt zitten.

Image and video hosting by TinyPic

Dit is het resultaat met 1 laagje. Hij dekt perfect! Een tweede laagje vind ik helemaal niet nodig. Over de kwalitieit kan ik nog niet ordelen, hij zit er nu twee dagen op en hij begint een beetje tipwear te vertonen. Dat vind ik zeker niet slecht dus ben nog steeds tevreden ;)
Het enige wat ik ietsje minder vind is de prijs. Hij kost 6/7 euro (weet iemand het precies?) wat ik normaal te duur zou vinden. Qua inhoud had er wel wat meer in gemogen, er zit 7ml in.

Dit lakje is volgens mij verkijgbaar bij de Douglas, net zoals de rest van de wintercollectie en de vaste collectie die ook veel mooie lakjes bevat.

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.