Hell yeah, I'm going!

Tot nu toe heb ik me serieus dood verveelt deze vakantie. Ik voelde me de hele week niet lekker, en dan valt er nog minder te doen. Gelukkig is het binnenkort kerst en mijn broer heeft de mini fotostudio al voor mij besteld, yeaahh! :) En ook oud en nieuw niet te vergeten..


Ik ga volgende week dinsdag naar de grootste winkelcentrum in Europa! Namelijk het CentrO in Oberhausen, Duitsland. :) Ik kan niet wachten, weet je hoe geweldig dat is.
Je vindt hier meer dan 200 winkels, mega veel restaurants en zelfs een pretpark. Naast de basic shops zoals C&A, H&M, Only, Pieces en Vero Moda zijn er nog veel meer winkels die ik zeker niet mag overslaan:
  • Accesorize
  • Body Shop
  • Claire's
  • DM :)
  • H&M beauty box
  • Hunkemöller
  • Kiko !
  • Le parfum
  • New Yorker
  • Pimkie
  • Starbucks :D
  • Tally Weijl (2x!)
  • Yves Rocher
  • Zara
Ik denk dat zo ongeveer alle winkels daar te vinden zijn, en dus ook mega veel die ik niet ken. Als je nog winkels weet die ik zeker niet mag missen, tell me!

Ben je weleens wezen shoppen in zo'n groot winkelcentrum?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.