Ga ik blond?!

Image and video hosting by TinyPic

Misschien een beetje dramatische titel maar ik zit erover te denken om mijn haar wat lichter te verven. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd (ook geen highlights gehad) dus dit zou dan de eerste keer zijn. Mijn eigen haarkleur is kastanjebruin. Een echt doorsnee-kleurtje, waar ik overigens wel heel tevreden mee ben! Het idee om m'n haar te verven komt doordat als je lid bent van de John Frieda Elite Member Club je een gratis pakje haarverf kon aanvragen.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Het is de Precision Foam Colour, de nieuwste kleuring van John Frieda. Omdat ik sowieso wat lichter wilde dan mij eigen haarkleur ben ik gegaan voor 8A Medium Ash Blond. Ik ben puur afgegaan op de foto op de site en dat zeg er wat donkerder uit dan op het pakje staat. Maar gelukkig is het een kleuring die zich aanpast aan je eigen haarkleur. Zo word het wel wat lichter, maar in mij geval, niet gelijk (licht)blond.

Image and video hosting by TinyPic


Dit is hoe mijn haar er nu uitziet (mijn eigen kleur).

Ik heb al aandachtig de gebruiksaanwijzing doorgelezen en snap hoe het moet. Het is een soort schuim, maar wel gewoon permanent. Het is juist het idee dat het permanent is wat het eng maakt voor mij om het te proberen. Wat als het mislukt? Of wat als de kleur toch veel verschil is? Dan krijg ik (opvallende) uitgroei en daar heb ik geen zin ;)

Ik denk dat ik mijn haar wel ga verven maar ik wil graag jullie mening:

Zou ik mijn haar verven of zou ik er toch nog even mee wachten?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.