Favorite songs of the moment

Image and video hosting by TinyPic
Bron: weheartit.com

De laatste tijd luister ik weer veel muziek en dan echt veel verschillende stijlen! Het varieerd van top 40 tot pianomuziek tot spaanstalig. Glee covers vind ik heel leuk en in de afgelopen aflevering kwamen er ook veel 'foute' liedjes voorbij. Haha, ik heb me kapot gelachen ;)



Dit liedje hoorde ik in Goede Tijden Slechte Tijden als achtergrond muziek en het sprak me gelijk aan. Het is een redelijk rustig liedje met een betekenis.



Ice Ice Baby heeft Glee gecoverd van Vanilla Ice. Echt wat een fout nummer! Zoals Jessie St. James zei in Glee: 'This song should be arrested for the crime of sucking.' Maar zeg nou eerlijk, ergens is het wel een leuk nummer toch? (A)



Grenade van Bruno Mars kent iedereen wel denk ik. I love Bruno Mars! Marry You vind ik ook een heel mooi nummer van hem.



Dit is dan het spaanstalige waarover ik sprak. Het liedje heet No Me Digas Que No (wat betekend: zeg geen nee tegen me) van Enrique Iglesias. Oeeh, ik versta werkelijk niks van de tekst maar het is gewoon zo'n lekker nummer :)

Wat is jullie favoriete liedje op dit moment?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.