Diagrammen met vleugje waarheid

Nu heb je vast géén flauw idee waar dit artikel over gaat? Nou, dat had ik ook niet toen ik begon te schrijven. Ik had namelijk weer zo'n inspiratieloos moment. En wat ik dan doe? Ik ga tv kijken, doelloos forums doorlezen en/of plaatjes op weheartit bekijken. Dat laatste hielp me dit keer bij het vinden van inspiratie! :) Ik vond namelijk een paar grappige diagrammen die toch een vleugje waarheid bevatten, dus daar leek het me wel leuk om over te schrijven.

Als eerste deze bovenste.. Hij is dan misschien wat overdreven, maar in mijn geval wel heel erg waar! Als ik mijn mobiel niet opneem (gebeurt best vaak) is het omdat ik hem niet hoor of omdat mijn mobiel weer irritant doet, maar zodra ik weer met mijn ouders spreek krijg ik een hele preek over hoe ongerust ze wel niet waren. Tsja, ouders..

Nog een goeie vind ik zelf. Ik kan me echt niet voorstellen hoe bang ik zou zijn als ik de gordijnen opendoe en er opeens iemand mij aan zit te staren! :o Okay stop wrong thoughts, next picture.

Hahaha, om deze moest ik wel even lachen. Ik zie het al helemaal voor me dat ik al die muzikale speelgoeddingen in ga drukken en dan weg ga rennen. Okay ik geef toe dat ik soms wel die dingen aandoe, en als het muziekje maar niet stopt wegloop met de hoop dat niemand het heeft gezien.. xd Maar in het algemeen koop ik toch wel.

Deze spreekt voor zich denk ik? Aangezien heel veel ouders (en vooral vaders) denken dat heel het internet bestaat uit vieze mannen, terwijl het écht niet zo is. Am I right?!

Welke diagram(men) klinkt jouw ook bekend in de oren?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.