Dank U Sinterklaasje!

Al is Sinterklaas al een paar daagjes ons land weer uit is laat ik vandaag zien wat ik heb gekregen. Ik had wel een lijstje maar wist zoals gewoonlijk niet wat ik moest vragen. Maar ik ben heel blij met wat ik heb gekregen! Een paar dingen vond ik het niet waard om die apart op de foto te zetten (chocolade bijv.) en een paar dingen ben ik compleet vergeten. Zo heb ik nog een muts, Rituals badstuff, twee boeken en een pennenhouder gekregen.

Image and video hosting by TinyPic

Als eerste een fotostudio. Deze is inklapbaar en zit vast aan een soort 'tas' waardoor je hem makkelijk kan meenemen. Er zitten twee lampjes, verschillende achtergronden en een fototoestel standaard bij.

Image and video hosting by TinyPic

Deze make-upjes komen van Brigette's Boutique, een webshop uit het buitenland. Over de MAC Slimshine hebben jullie al een review kunnen lezen, klik hier. Verder zie je links de Define-A-Lash volume mascara van Maybelline, rechtsboven een poeder ook van Maybelline (deze heb ik al dus dit is een back-up) en linksonder een MAC Dazzleglass in Rags to Riches.

Image and video hosting by TinyPic

Dit boek had ik op MissLipgloss gezien en kwam gelijk op mijn lijstje te staan. Sugar Sweet Secrets van Nanette Booij gaat vooral over het versieren van taarten, koekjes of cupcakes. Hierbij word veel gebruik gemaakt van fondant (een soort marsepein).

Image and video hosting by TinyPic

1 Beslag 100 cakes gaat niet alleen over cakes maar ook over taarten en cupcakes. Deze hebben allemaal hetzelfde basisbeslag waar er dan extra dingen aan worden toegevoegd. Hier heb ik al iets uit geprobeerd en het was zeker lekker!

Image and video hosting by TinyPic

Als laatste foto-waardig cadeautje zijn deze drie boeken van Lauren Weisberger. De duivel draagt Prade, Chanel Chic en Gossip & Gucci zaten samen in een box. Heel schattig en vooral leuk om cadeau te krijgen natuurlijk ;)

Vieren jullie Sinterklaas? En zo ja, wat hebben jullie van de Goed Heiligman gekregen?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.