Cupcakes à la...

Op Cherryfizz zat ik wat tussen de recepten te snuffelen. Vooral de cupcakes zagen er super lekker uit en tijdens de vakantie heb ik toch weinig anders te doen ;)

Ik zocht iets uit waarvoor we alles al in huis hadden want met 15 centimeter sneeuw ga ik liever zo min mogelijk het huis uit. Uiteindelijk werden het de Appel/Kaneel cakjes!


Voor het recept (+ het delicious plaatje van haar cupcakes) klik hier.


Image and video hosting by TinyPic



Linksonder zonder glazuur of versiering, rechtsonder met alleen glazuur en boven het eindresultaat, met het glazuur en wat kaneel als extra versiering.

Image and video hosting by TinyPic


In het recept staat dat je er minimaal 16 uit kon halen maar ik had er maar liefst 23! Ook het glazuur is wat geliger, maar ik heb geen idee hoe dat komt. Al met al: ze smaken heerlijk!

Image and video hosting by TinyPic
-sorry voor de slechte foto, maar fotografen van een boek is niet echt makkelijk-
Deze taart uit Suger Sweet Secrets, het boek van Nanette Booij wat ik voor Sinterklaas heb gekregen is mijn perfecte Christmascake! Met die kerstboom erboven op en die sterretjes overal, ik vind 'm zo leuk :)

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.