Christmas Look 2010

Image and video hosting by TinyPic

Ook dit jaar heb ik voor jullie een Kerstlook gemaakt. Om de kerstlook van vorig jaar te bekijken klik hier. Ik wilde eigenlijk een wat heftigere smokey eye met goud maken maar ik was minder enthousiast toen ik dat probeerde. Dus uiteindelijk werd het een wat zachtere look met een beetje goud.

Image and video hosting by TinyPic

Gebruikt voor m'n gezicht:
- Miss Sporty So Matte foundation 01 Light
- Maybelline concealer in 21 Fair Naturel
- Maybelline Dream Matte poeder in Light
- P2 Feel Good blush in 010 Soft Peach
- Wet 'n Wild highlighter in Catwalk Pink

Gebruikt voor de ogen:
- Hema oogschaduwbasis
- MNY oogschaduw in 005A
- Wet 'n Wild goude oogschaduw uit een groter palette
- Dior duo Watery Look (de donkerblauw, de oogschaduw is van m'n moeder)
- Essence eyeliner, zwart
- P2 What a Girl Wants... in 020 Glistening
- MNY oogpotlood, zwart
- Mascara combo van Essence Multi Action & Rimmel Glam' Eyes

Gebruikt voor de lippen:
- MAC dazzeglass in Rags to Riches

Bij sommige producten staan links naar de review. Qua kleding ben ik er nog niet helemaal uit wat ik aan ga doen. Nu als jullie dit lezen is het al kerst dus weet ik het waarschijnlijk wel al ;)

Houden jullie van heftige of zachtere make-up met kerst?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.