Bureau accessoires

Ik weet niet of dit een goede titel is voor dit artikel want het gaat niet echt specifiek over bureau accessoires. Ik kwam op het idee om dit artikel te schrijven toen ik voor Sinterklaas een pennenhouder krijg. Nu denken jullie vast; wat suf een pennenhouder! Nou, dat valt reuze mee! Hij ziet er namelijk als volgt uit:

Image and video hosting by TinyPic

De pen steek je dus in het 'hart' van het poppetje en dan blijft 'ie staan. Ik vind het idee echt heel grappig idee, je moet het maar bedenken.
Maar dan heb ik nog iets op mijn bureau staan: een boeddha. Hij is ongeveer even groot als mijn hand en hij staat er nu al een paar jaartjes. Ik heb 'm gekregen van een vriendin voor mijn verjaardag.

Image and video hosting by TinyPic

Om eerlijk te zijn betekend te boeddha niks voor mij. Het staat gewoon leuk op mijn bureau als versiering.

Image and video hosting by TinyPic
(Bron) Ahw isn't it cute?! Op internet kwam ik nog dit super schattige mini stofzuigertje voor je toetsenbord tegen. Hihi, echt schattig :D
Wat kunnen jullie niet missen op jullie bureau?
Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.