All I want for Chrismas..

Tumblr_ldebunnmhc1qe1m8fo1_250_large
Ik hou van kerst. De sfeer, de vakantie ^^, het gefeest en de cadeautjes! Ik ben niet iemand die iets vraagt voor kerst, ik laat me graag verrassen. Maar nu mijn broer terug is uit Engeland (JEAH) willen we kerst wat groter vieren en vroeg mijn broer aan mij wat ik voor kerst wil. Nouja, als er toch wel naar wordt gevraagd kan ik net zo goed een wishlist maken toch? ;p


Hierboven zie je mijn kerst wishlist. Misschien is 'ie wat onleesbaar, ik kreeg hem niet zo duidelijk omdat ik hem kleiner moest maken.
Opzich zijn dit dingen die ik leuk vindt om te krijgen, maar niet persé moet hebben. Maar dat zijn de meeste wishlists denk ik.. Op nummer 1 staat toch wel de fotostudio, maar ik twijfel nog of ik zoiets van mijn broer wil vragen (het is nog redelijk duur).

Wat vraag jij voor kerst? Of vraag je niks en laat je je verrassen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.