The Voice of Holland


Een tijd geleden schreef ik over wat ik de beste audities van The Voice of Holland vond. Na de audities heb ik ook nog de battles gekeken. En zowel de audities als de battles vond ik super leuk! Maar toen begonnen de liveshows. Om eerlijk te zijn: ik vind ze saai. Ik ben niet genoeg geboeid en wat rekken ze tijd zeg. Het programma is meestal pas om half 12 afgelopen ook omdat de TV Kantine ertussen komt. Ook vind ik het jammer dat de teams niet tegen elkaar strijden maar het is echt binnen het team dat er gestreden word. Bij het team van Van Velzen is iedereen goed, en tja wie moet er dan uit? Gister was dat Sarina, echt terecht; nee.

Maar echt volgen doe ik het niet meer. Elke week kijk ik op zaterdagochtend even wie eruit is en wie er gelijk door is gegaan. Natuurlijk worden alle filmpjes van de liveshows van youtube gehaald dus kan ik er hier geen plaatsen :(
The Voice word niet alleen door mij minder bekeken maar ook over het algemeen. Sinds de tweede liveshow hebben ze veel kijkers verloren en ook de uitslag word minder bekeken.

Ik weet dat dit overkomt al een 'klaag'blogje maar ik wou mijn mening even delen. Verder speelt het gebrek aan inspiratie ook mee dat er geen fatsoenlijk artikel online komt, forgive me ;)

Kijken jullie The Voice of Holland (nog)? En wie is jullie favoriet?
Lief Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.