Two weeks without chocolate

Image and video hosting by TinyPic

(Bijna) Iedereen houd van chocolade, het is niet alleen lekker maar ook verslavend! En tegenwoordig hebben ze ook nog heel veel verschillende soorten waardoor er voor iedereen wel wat wils bij zit. En zoals een spreuk die ik ooit heb gezien:

'Negen op de tien mensen houden van chocolade. De tiende liegt altijd.'

Natuurlijk zitten er negatieve kanten aan chocola. Het is dikmakend maar ook zou je er pukkeltjes van krijgen. Dat laatste is niet bewezen en word ook vaak ontkent. Aangezien mijn huid de laatste tijd steeds slechter word (sneller vet maar vooral puistjes!) kwam mijn vader met een idee: twee weken geen chocolade eten. Eerst vond ik het niet zo'n goed idee en dacht dat het me toch nooit zou lukken. Maar ik kan het eigenlijk toch altijd proberen? Als het geen effect dan maakt het niet, blijf ik lekker chocolade eten. Ik ging de uitdaging aan :)

Eerlijk gezegd vond ik het niet moeilijk om geen chocolade te eten. Normaal at ik altijd een boterham (of meerdere) met pure chocolade 's ochtends maar dat wisselde ik in voor vruchtenhagel. Andere chocolaatjes sloeg ik gewoon over. Na één week was ik een beetje teleurgesteld want m'n huid was nog niet verbeterd. Gelukkig na twee weken zag ik wel vooruitgang! Ja m'n huid was echt beter! Natuurlijk had ik nog steeds puistjes maar minder en ook minder out there.

Persoonlijk heeft het voor mij dus wel geholpen om geen chocolade te eten. Maar ik denk dat dit echt voor iedereen anders is. Het is nu alweer een paar weken daarna en ik eet weer chocolade maar met mate. Ik eet het alleen als het ergens in zit niet 'puur', bijv. een cakje met wat chocolade korrels erin.

Wat is jullie ervaring met het eten van chocolade en wat het effect is op je huid?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.