Silly Bandz

Image and video hosting by TinyPic

Een tijdje geleden las ik dit artikel van Sofie waar ze vertelt over de Silly Bandz. Ik wist niet helemaal wat ik ervan moest vinden maar vond het opzich wel schattig. Ik was ze al eens tegengekomen in de Bart Smit maar daar waren ze 5 euro per pakje! Of ik had verkeerd gekeken naar de prijs maar ik vond ze zeker niet de moeite waard om mee te nemen.
Maar toen ik ze tegenkwam in de Tiger en ze zag hangen voor 1 euro (weliswaar andere) nam ik ze mee! Ik koos voor het pakje Zeedieren maar je had ook nog Dinosaurussen.

Image and video hosting by TinyPic

Dit zijn enkele bandjes, in het pakje zitten er van elke kleur twee. En ik moet zeggen, sommige waren een beetje mishandeld er zat gewoon geen vorm meer in! Of ik zag het niet. Maar als je ze om hebt zie je toch meer kronkels dan een figuurtje.

Image and video hosting by TinyPic

Hier heb ik ze allemaal om, maar ben er eerlijk gezegd niet echt weg van. Eentje of twee vind ik nog wel leuk maar het is niet helemaal mijn ding. Ik draag er nu eentje rond m'n enkel (vraag me niet hoe ik op het idee ben gekomen ;) want niemand ziet het. Dajana heeft ze ook gekocht en vindt ze leuker dan ik volgens mij. Maar ieder zijn eigen smaak!

Wat vinden jullie van de Silly Bandz? Leuk en grappig of saai en kinderachtig?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.