Shoplog accessoires - Dajana

Vandaag een korte shoplog over wat voor sieraden ik in Engeland heb gekocht.. Niet heel veel want het was daar allemaal redelijk duur of gewoon nét niet. (ben nogal kieskeurig) Maar wat ik heb gekocht wil ik toch met jullie delen, want vind het zelf wel heel leuk! :) Let me show you:








































Hierboven zie je de dingen die ik in Engeland heb gekocht.. Een oudroze riem met een roos erop voor maar £3 bij de Primark. En nog een ring en ketting. De ketting was met 50% korting £6 bij de Topshop, ik wou al heel lang een sprookjesketting en wat past daar nou beter bij dan die? ^^ De ring kostte ook £3 bij de Primark en ik vind hem er echt opvallend en een beetje spooky uitzien.. Love it!


Links zie je de gratis kettingen en ringen die ik heb uitgekozen uit zo'n souvenierdoos die mijn vader had gekregen.. ;) Er zaten echt hele leuke ringen & kettingen tussen. Zie je wel, fashionable hollands kán wel.. ;p

Ik heb trouwens wat problemen met de foto-tekst indeling, de tekst gaat steeds naast de foto i.p.v. onder.. -.- Dus soms ziet het artikel er wat rommelig uit, dit ga ik nog proberen te veranderen.






Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.